torstai 21. toukokuuta 2009

Onnittelukortti


Pitkästä aikaa..kerkes koneelle. Pienimmäinen ollu sairaana niin on korttien tekokin ollut tauolla..ei oo ajatus juossut yhtään, kun on joutunnut yöllä valvoa niin päivällä on sitten ihan tööt =). Tänäaamuna tuli sitten pakonomainen tarve tehdä tästä Magnolia pojasta kortti valmiiksi asti ja oikeasti oli kyllä tarvettakin. Pitäs huomenissa lähettää tämä 5 -vuotiaalle sukulaispojalle.

Kortissa on isohko puinen sudenkorento koristeena sen olen joskus saanut Donnosta kaupantekijäisinä. En ole hennonut niitä käyttää ennen ja nyt ajattelin sitten laittaa korennon matkalle. Eilen tuli postissa ensimmäiset chalksini =) Olin kyllä positiivisesti yllättynyt..aivan ihania ja yritin nyt varovaisesti niitä ylläolevaan korttiinkin käyttää.
Tämä leimakuva on hieno vaikkakin melko suuri, mutta halusin nyt pitää kuvan "ehjänä" katsoa et mitä tästä tulee.

1 kommentti:

  1. Tämä on kiva ja ihana myös tuo pohjapaperi... minä odottelen kuumeisesti tuollaisia tekstileimasimia - olen parikin settiä tilannut, mutta menee varmaan pari viikkoa ainakin ennenkuin saan ne....Nyt minulla on tasan yksi "Onnea"-leimasin - sillä sitten paukuttelen väriä vaihdellen, vaan käyhän se niinkin;))

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! Piristit päivääni!